Een probleem melden in het systeem
Merk je dat iets in het systeem niet correct werkt, of niet overeenkomt met wat er in de helpdeskdocumentatie staat? Dan kan het gaan om een bug. Ook een technische panne (bv. het afdrukken van documenten naar PDF dat plots niet meer werkt) mag je via Nova melden.
Volg deze stappen om je melding correct door te geven:
Start een gesprek met Nova & vraag een medewerker te spreken
Open het chatvenster via het vraagteken bovenaan, en stel je vraag aan Nova.
Nova kan alleen antwoorden op basis van de informatie die ze tot haar beschikking heeft, dus vraag om een medewerker te kunnen spreken.
Omschrijf het probleem zo duidelijk mogelijk
Geef zoveel mogelijk details, bijvoorbeeld:Welke actie je precies hebt uitgevoerd
Welke foutmelding of onverwachte situatie je ziet
Of het gaat om een bug of een technische panne (bv. PDF-afdruk werkt niet meer)
Indien mogelijk, voeg een schermafbeelding of voorbeeldbestand toe
Hoe meer informatie je kan meegeven, hoe sneller onze medewerkers het probleem kunnen begrijpen en opvolgen.
📌 Tip
Probleem gevonden? Start een gesprek met Nova, vraag om een medewerker te spreken en geef zoveel mogelijk details (bug of technische panne).