Naar de hoofdinhoud

Hoe kan ik een probleem melden?

Start hiervoor een gesprek met Nova en vraag een medewerker te spreken. Geef zoveel mogelijk details om het probleem om te omschrijven.

Steven Lemmens avatar
Geschreven door Steven Lemmens
Meer dan 3 weken geleden bijgewerkt

Een probleem melden in het systeem

Merk je dat iets in het systeem niet correct werkt, of niet overeenkomt met wat er in de helpdeskdocumentatie staat? Dan kan het gaan om een bug. Ook een technische panne (bv. het afdrukken van documenten naar PDF dat plots niet meer werkt) mag je via Nova melden.

Volg deze stappen om je melding correct door te geven:

  1. Start een gesprek met Nova & vraag een medewerker te spreken
    Open het chatvenster via het vraagteken bovenaan, en stel je vraag aan Nova.


    Nova kan alleen antwoorden op basis van de informatie die ze tot haar beschikking heeft, dus vraag om een medewerker te kunnen spreken.

  2. Omschrijf het probleem zo duidelijk mogelijk
    Geef zoveel mogelijk details, bijvoorbeeld:

    • Welke actie je precies hebt uitgevoerd

    • Welke foutmelding of onverwachte situatie je ziet

    • Of het gaat om een bug of een technische panne (bv. PDF-afdruk werkt niet meer)

    • Indien mogelijk, voeg een schermafbeelding of voorbeeldbestand toe

Hoe meer informatie je kan meegeven, hoe sneller onze medewerkers het probleem kunnen begrijpen en opvolgen.


📌 Tip
Probleem gevonden? Start een gesprek met Nova, vraag om een medewerker te spreken en geef zoveel mogelijk details (bug of technische panne).

Was dit een antwoord op uw vraag?