Naar de hoofdinhoud

Hoe kan ik betalingsherinneringen sturen vanuit bv. het e-mailadres van de boekhouding?

Steven Lemmens avatar
Geschreven door Steven Lemmens
Meer dan 10 maanden geleden bijgewerkt

Met IAMD. ERP stuur je al heel handig snel meerdere betalingsherinneringen uit. Deze worden echter standaard verstuurd vanuit het e-mailadres waarmee de huidige gebruiker gekoppeld is - meestal gewoon je eigen e-mailadres. Vaak komt dan de bemerking dat het beter zou zijn als de betalingsherinneringen verstuurd worden vanuit een algemeen e-mailadres, zoals [email protected] bijvoorbeeld.

Dit helpdeskartikel legt u uit hoe u dat kan instellen. Als u op zoek bent naar meer informatie over betalingsherinneringen versturen kan u terecht bij dit helpdeskartikel.

Om dit in te stellen heb je rechten nodig op de entiteit 'Verkoopfactuur'. Als u deze niet hebt, leg uw oor dan even te luister bij uw interne IAMD-administrator.

Aparte instelling goed zetten

​Om deze mogelijkheid te zien verschijnen moet u eerst en vooral een instelling hebben aanstaan. Ga hiervoor naar Instellingen => Verkoopfactuur => Algemeen.
Vink hier Bij het in bulk verzenden van herinneringen niet met het persoonlijke e-mailadres verzenden aan.

Betalingsherinneringen verzenden

Zodra deze instelling aanstaat zal u in het scherm om herinneringen te verzenden een nieuwe optie krijgen nadat u de herinneringen hebt aangeduid. In deze pop-up kan u kiezen met welk e-mailadres deze herinneringen moeten verstuurd worden.
Het spreekt voor zich dat uw gebruiker een koppeling moet hebben ingesteld met het e-mailadres dat u wenst te gebruiken.

Was dit een antwoord op uw vraag?