Naar de hoofdinhoud

Hoe stel ik een goedkeuringsinbox in?

Via de goedkeuringsinbox stroomlijnt u het goedkeuringsproces van facturen of todo's en wordt de verwerking ervan een eitje.

Steven Lemmens avatar
Geschreven door Steven Lemmens
Meer dan 10 maanden geleden bijgewerkt

De 'goedkeuringsinbox' is ontworpen om het goedkeuringsproces van facturen of to-do's te stroomlijnen. Het is een overzicht van alle items die uw goedkeuring vereisen, gebaseerd op de ingestelde goedkeuringsflow. In dit artikel leggen we uit hoe u de goedkeuringsinbox beschikbaar maken maken.

De goedkeuringsinbox werkt precies zoals een view in het systeem. U kan daarom dus naar de instellingen van ofwel verkoop- of aankoopfacturen gaan en daar kiezen voor het onderdeel 'Views'.

Goedkeuringsinbox instellen

U maakt dus een view aan en als 'Type' kiest u voor 'Goedkeuringsoverzicht'. U kan daarna instellen hoe de facturen moeten gesorteerd worden in uw overzicht en ook welke velden u vanuit de goedkeuringsinbox bij elke factuur onmiddellijk in het overzicht wil hebben.

Dankzij de filters die u aan de rechterkant instelt bepaalt u welke filters bovenaan uw goedkeuringsinbox moeten staan. Zo kan u nog makkelijker segmenteren of een specifieke aankoopfactuur ergens in uw goedkeuringsinbox terugvinden.

Zodra u deze view hebt aangemaakt kan u deze in het menu zetten met behulp van dit helpdeskartikel: Hoe voeg ik een view toe aan het menu?

Was dit een antwoord op uw vraag?