Naar de hoofdinhoud

Hoe stel ik een hoofdmap in voor bv. de klanten?

Als u een hoofdmap instelt bij een entiteit komen alle documentfolders voor deze entiteit automatisch in deze map terecht

Steven Lemmens avatar
Geschreven door Steven Lemmens
Meer dan 10 maanden geleden bijgewerkt

Als u koppelt met een extern documentbeheersysteem zoals Sharepoint of Google Drive bijvoorbeeld, dan kan u ook per entiteit een standaardfolder instellen waar alle documenten van deze entiteit terecht moeten komen. Zo stelt u een standaard 'klantenfolder' in waar alle mappen met documenten van uw klanten in terecht moeten komen en een map 'werf' om alle foto's van werven in te bewaren.


Hoofdmap instellen

U kan dit instellen bij de entiteit zelf. U gaat dus naar Instellingen > [entiteit] > Algemeen.

Hier kan u een standaardmap kiezen via de knop "Kies folder". Als u de huidig ingestelde folder zou willen weg doen, dan kiest u voor "Deselecteren".

Tip

Als u de optie voor een standaard documentenfolder niet ziet staan, dan werkt u niet met een extern documentbeheersysteem (zoals Sharepoint of Google Drive bijvoorbeeld). Uw bestanden zouden dus ook bij IAMD opgeslagen worden en mogelijk extra kosten met zich meebrengen.

Controleer of u de keuzelijst "Standaard opslag overschrijven" toevallig niet op "IAMD" hebt staan.

Was dit een antwoord op uw vraag?